Marko Jevtovic, Konyaspor'dan ayrılmasının ardından dikkat çeken bir veda mesajı yayımladı. Tecrübeli orta saha oyuncusu, kulüpten ayrılmayı hiç düşünmediğini belirtirken yaşanan sürecin detaylarına girmeyeceğini ifade etti. Ayrılığın nedeni hakkında açıklama yapmayan Jevtovic, sonuç olarak Konyaspor'a zarar vermemek için sessiz kalmayı tercih ettiğini söyledi.
Yeşil-beyazlı formayla uzun yıllar mücadele eden Sırp futbolcu, taraftarlara, takım arkadaşlarına ve kulüp çalışanlarına teşekkür ederek Konya'nın kendisi ve ailesi için her zaman özel bir yer olarak kalacağını vurguladı.
Jevtovic: Ayrılmak Hiç Planımda Yoktu
Marko Jevtovic, yayımladığı mesajda Konyaspor'dan ayrılmanın kendi tercihi olmadığını belirtti.
Deneyimli futbolcu, "Hayalim elimden geldiği kadar uzun süre sizin için oynamaktı. Ayrılmayı hiçbir zaman düşünmedim" ifadelerini kullandı.
Jevtovic, daha önce de benzer sebeplerle kulüpten ayrılmak zorunda kaldığını hatırlatarak Konyaspor'a olan bağlılığının hiçbir zaman değişmediğini söyledi.
"Sahada Her Zaman Kalbimle Mücadele Ettim"
Tecrübeli oyuncu, Konyaspor formasını giydiği her an elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştığını ifade etti.
Sakatlık dönemlerinde bile mücadeleden vazgeçmediğini belirten Jevtovic, sahada her zaman takımın başarısı için savaş verdiğini vurguladı.
Futbolcu, taraftarları mutlu etmek ve takımına katkı sağlamak için büyük fedakârlıklar yaptığını dile getirdi.
"Anlaşamadığımız Nokta Saygı Ve Sadakatti"
Veda mesajının en dikkat çeken bölümünde Jevtovic, yaşanan ayrılık sürecine ilişkin önemli bir sitemde bulundu.
Başarılı orta saha oyuncusu, kendisinin beklentisinin gösterdiği saygı ve sadakatin karşılığını görmek olduğunu belirterek, bu konuda beklentilerinin karşılanmadığını ifade etti.
Ancak buna rağmen ayrılık sürecinin detaylarını paylaşmayacağını ve spekülasyonlarla kulübe zarar vermek istemediğini söyledi.
Taraftarlara Ve İlhan Palut'a Teşekkür Etti
Mesajında taraftarlara özel bir bölüm ayıran Jevtovic, kendisine ve ailesine gösterilen sevgi ve destek için teşekkür etti.
Konya'da her zaman kendisini evinde hissettiğini belirten futbolcu, ayrıca eski teknik direktör İlhan Palut, takım arkadaşları ve kulüp çalışanlarına da teşekkürlerini iletti.
"Benliğimin Bir Parçası Hep Konya'da Kalacak"
İkinci kez Konyaspor'dan ayrıldığını hatırlatan Marko Jevtovic, kulübün hayatında her zaman özel bir yere sahip olacağını vurguladı.
Tecrübeli oyuncu, "Benliğimin bir parçası her zaman burada kalacak" sözleriyle taraftarlara veda etti.
AHB MEDYA WHATSAPP KANALI İÇİN TIKLAYIN





