Vali Akın Karne Töreninde Öğrencilerle Buluştu
Konya Valisi İbrahim Akın, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Karatay Ahmet Haşhaş İlkokulu'nda düzenlenen karne dağıtım törenine katıldı. Vali Akın, öğrencilere karnelerini teslim ederek başarılarını kutladı ve yaz tatilini verimli geçirmeleri temennisinde bulundu.

Karne töreninin ardından öğretmenlerle bir araya gelen Vali Akın, eğitim yılı boyunca gösterdikleri özverili çalışmalar nedeniyle öğretmenlere teşekkür etti. Programa il protokolü de katıldı.
Öğrencilere Karne ve Hediye Verildi
Karatay ilçesindeki Ahmet Haşhaş İlkokulu'nda düzenlenen törende sınıfları ziyaret eden Vali İbrahim Akın, öğrencilerle sohbet etti.
Karne alan öğrencilere çeşitli hediyeler de takdim edilirken, Vali Akın çocuklara iyi tatiller dileyerek başarılarının devamını temenni etti.
Öğretmenlerle Eğitim Yılını Değerlendirdi
Karne dağıtım programının ardından öğretmenler odasında eğitimcilerle buluşan Vali Akın, eğitim öğretim yılı boyunca gösterdikleri emek ve fedakârlık için öğretmenlere teşekkür etti.
Eğitimin geleceğin inşasında önemli bir rol üstlendiğine dikkat çekilen buluşmada, yeni eğitim yılına ilişkin iyi dilekler de paylaşıldı.
Protokol Üyeleri de Katıldı
Programa Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Ahmet Murat Koru, Karatay Kaymakamı Cengiz Ayhan, İl Millî Eğitim Müdürü Murat Yiğit ile diğer protokol üyeleri de katıldı.
Karne töreni, öğrencilerin sevinç dolu anlarına sahne olurken yeni yaz tatili döneminin başlangıcı da kutlandı.
AHB MEDYA WHATSAPP KANALI İÇİN TIKLAYIN