ANKARA-NİĞDE OTOYOLUNA YENİ GÜZERGAH
Kayseri, Ankara-Niğde Otoyolu’na Kapadokya üzerinden bağlanacak. Projenin ilk aşama ihalesi 15 Mayıs’ta yapıldı. Toplam uzunluğu 110 kilometre olacak yeni bağlantı hattı için hazırlıklar hızla sürüyor.
PROJE CUMHURBAŞKANLIĞI KOORDİNASYONUNDA YÜRÜYOR
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Proje, Cumhurbaşkanımızın bilgisi dahilinde yürütülüyor. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, gerekli talimatları verdi. İkinci aşama ihale süreciyle proje ilerleyecek,” dedi.
KAPADOKYA ÜZERİNDEN BAĞLANTI KURULACAK
Yeni bağlantı hattı, Kapadokya üzerinden geçerek Kayseri’yi otoyola entegre edecek. Projenin tamamlanmasıyla Kayseri’nin ulaşım ağında büyük bir rahatlama yaşanacak. Aynı zamanda turizm ve ticaret açısından da bölgeye büyük katkı sağlanması bekleniyor.
HIZLI TREN VE OTOBAN PROJESİ BİR ARADA
Başkan Büyükkılıç, “Kayseri hızlı tren projesi hızla ilerliyor. Şimdi de otoyol bağlantısı geliyor. Bu gelişmeler şehrimizin geleceği için büyük önem taşıyor,” dedi.

