6 Şubat depremlerinin ardından hala yaralarını sarmaya çalışan depremzedeler, konteynerlerde yaşamlarını sürdürürken hükümetin rezerv alan uygulamaları büyük tepki çekiyor. Hatay’da bir depremzede, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum’a yaşadığı mağduriyeti dile getirdi. Antakya'da ailesini ve mal varlığını kaybettiğini söyleyen yurttaş, Kurum’un yanına giderek, "Rezerv alan ilan edilen yerler nedeniyle her şeyimi kaybettim. 50 milyon dolarımı devlet el koydu, kira bile ödenmiyor" diyerek isyan etti. AK Parti üyesi olduğunu vurgulayan depremzede, "Bana bu yapıldıysa diğer vatandaşlara neler yapılıyor?" sözleriyle tepkisini dile getirdi. Murat Kurum, depremzedenin şikayetini dinledikten sonra "Öyle olmaması gerekiyor, inşaat ile ilgili arkadaşlarımızla sizi görüştürelim" diyerek yanıt verdi.