Ramazan ayının gelmesiyle birlikte Selçuk Üniversitesi'nde yaşanan yeni bir uygulama, öğrenciler arasında tartışma yarattı.

Üniversitenin verdiği bilgiye göre, kahvaltı, öğle ve akşam yemeklerinin yerini sadece iftar menüsü aldı.

Kutalmışoğlu Süleymanşah Yemekhanesi'nde ise sahur saatleri 03.00-05.30 olarak belirlendi. Ancak, bu kararın öğrencilere dayatma olarak algılandığı ve tepki çektiği belirtildi.

Sosyal medya üzerinden yapılan paylaşımlarda öğrenciler, bu uygulamanın yeni olmadığını ve yaklaşık 5 yıldır devam ettiğini ifade ettiler.

Kararın ardından öğle yemeği için isim alınacağı ve yeterli sayıya ulaşıldığında öğle yemeğinin de verileceği duyuruldu.

Bazı öğrenciler ise bugün üniversitede eylem yaparak yemekhane için alınan karara tepkilerini gösterdiler.
[video width="848" height="480" mp4="https://ahbmedya.com/wp-content/uploads/2024/03/VID-20240313-WA0033.mp4"][/video]
Öğrenciler Selçuk Üniversitesi’nin bu tutumuna sosyal medya hesaplarından tepki gösterdiler.
