Pochettino, Türkiye'nin Galibiyet Sevincini Eleştirdi
ABD Teknik Direktörü Mauricio Pochettino, A Milli Futbol Takımı'nın ABD'yi 3-2 mağlup ettiği Dünya Kupası D Grubu son maçının ardından dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Mağlubiyeti kabul eden deneyimli teknik adam, buna rağmen ABD'nin grubu lider tamamladığını hatırlatarak maç sonrası oluşan havayı anlamadığını söyledi.
Pochettino, Türkiye'nin turnuvaya veda ettiğini, ABD'nin ise yoluna lider olarak devam ettiğini belirterek basın toplantısındaki atmosferin bu tabloyu yansıtmadığını ifade etti.

"Sanki Biz Elenmişiz Gibi Bir Hava Vardı"
Basın toplantısında konuşan Mauricio Pochettino, şu ifadeleri kullandı:
"Türkiye turnuvadan gidiyor. Ben mi yanlış anlıyorum ama sanki biz eve dönüyormuşuz da Türkiye turnuvada kalıyormuş gibi bir hava vardı. Bunu anlamıyorum."
Deneyimli teknik adam, maçın sonucuna rağmen turnuvadaki genel hedeflerine ulaştıklarını dile getirdi.
"Grubu Birinci Bitirdik"
ABD'nin zorlu bir grupta lider olmayı başardığını vurgulayan Pochettino, takımının performansından memnun olduğunu söyledi.
"Bu gruptan birinci çıktık. Dünya Kupası'na gelirken hedefimiz gruptan lider çıkmaktı ve bunu başardık." diyen Arjantinli teknik adam, oyuncularını ve teknik ekibini tebrik etti.
"Kimse Bizi Tebrik Etmedi"
Pochettino, grubu lider tamamlamalarına rağmen yeterince takdir görmediklerini de dile getirdi.
"Şu ana kadar kimse bizi zor bir grupta birinci bitirdiğimiz için kutlamadı." ifadelerini kullanan deneyimli çalıştırıcı, turnuvalarda önemli olanın bir üst tura yükselmek olduğunu belirtti.
Türkiye Galibiyetle Veda Etti
A Milli Takım, ABD karşısında aldığı 3-2'lik galibiyetle turnuvaya moralli şekilde veda etti. Ay-yıldızlılar gruptaki ilk galibiyetini elde ederken, ABD mağlubiyete rağmen D Grubu'nu lider tamamlayarak bir üst tura yükseldi.
AHB MEDYA WHATSAPP KANALI İÇİN TIKLAYIN